میگن هیچوقت بیخیال جای خالی دندان نشوید، چرا؟!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 69
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 10
:: بازدید ماه : 1083
:: بازدید سال : 2482
:: بازدید کلی : 11809

RSS

Powered By
loxblog.Com

womanbeauty

میگن هیچوقت بیخیال جای خالی دندان نشوید، چرا؟!
سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت 14:58 | بازدید : 408 | نوشته ‌شده به دست daru | ( نظرات )

آیا تاکنون دندان دائمی در اثر ضربه، پوسیدگی یا علت دیگری از دست داده اید؟ از دست دادن دندان در بزرگسالی بسیار شایع است. به هر حال دندان است و هزار دلیل که اگر مراقب نمباشیم ممکن است برخی از آنها را از دست بدهیم. مسئله اینجاست که حتی با کشیدن باقی مانده آن دندان ها از فک، همچنان پزشکان اسرار بر جایگزینی دندان و پر کردن جای آن هستند! بهتر است به حرف دکتر ها گوش داد، بریم ببینیم دلیل این ضرورت در چیست.

متأسفانه، دندان های بزرگسالی که می ریزند هرگز به خودی خود رشد نمی کنند و تأثیر از دست دادن دندان فراتر از هر گونه شکاف دهان در هنگام لبخند زدن است. طولانی مدت بدون دندان داشتن می تواند تأثیرات منفی قابل توجهی بر سلامت جسمی و روانی شما بگذارد.

 

از دست دادن دندان ها به ساختار صورت شما آسیب می رساند

ایمپلنت دندان روش برای جایگزینی دندان

از دست دادن دندان باعث ایجاد فضایی در لبخند می شود، اما این فقط شروع مشکلات صورت ناشی از از دست دادن دندان است. فقدان دندان ها همچنین می توانند ساختار دهان شما را به طور منفی تغییر دهند.

دندان های شما بافت استخوانی را محکم و از سلامتی خوبی برخوردار می کنند، بنابراین بدون دندان و عدم استفاده از بافت، ضعیف می شود. این می تواند باعث غرق شدن دهان و افتادگی آن شود و دندان های باقیمانده شما ممکن است در داخل دهان شما به سمت جای خالی جابجا شوند.

 

از دست دادن دندان ها، جویدن و صحبت را دشوارتر می کند

با کمبود دندان در دهان، هنگام جویدن غذا احساس ناراحتی خواهید کرد. ممکن است خوردن برخی از غذاهای مورد علاقه خود برایتان مشکل باشد. تغییر روش جویدن می تواند منجر به ساییدگی و پارگی دندانهای باقیمانده شود و به رشد ناهموار عضلات اطراف فک و صورت کمک کند. بسته به موقعیت دندان گمشده، همچنین می توانید در صحبت کردن و تلفظ کلمات مشکل بیشتری داشته باشید.

 

از دست دادن دندان ها می تواند به اعتماد به نفس شما آسیب برساند

از نظر بسیاری از افراد عواقب از دست دادن دندان ها از نظر جسمی و روانی است. ممکن است در خود احساس کمبود اعتماد به نفس در مورد نحوه لبخند زدن داشته باشید، که می تواند بر عزت نفس شما تأثیر بگذارد.

 

دندان های از دست رفته خود را با ایمپلنت بازیابی کنید

با فرایند کاشت ایمپلنت، می توانید به طور موثر و به طور دائمی از عواقب از دست دادن دندان جلوگیری کنید. دندانپزشکان بسیار ماهر ما کاشت دندان را به عنوان موثرترین و راه حل طولانی مدت برای بیمارانی که یک یا چند دندان خود را از دست داده اند، توصیه می کنند.

در زمان ملاقات شما، دندانپزشکان ما از فن آوری پیشرفته استفاده می کنند تا کاملاً در جای قبلی دندان قبلی شما قرار گیرد. پس از قرار دادن، دندان دقیقاً مانند دندان طبیعی قبلی شما رفتار می کند و لبخند سالم خود را به شما باز می گرداند. با انجام کاشت ایمپلنت، دندان های باقی مانده خود را سالم نگه دارید و اعتماد به نفس خود را بازیابید.

اینترنت چنان پیشرفت شگفت انگیزی در فناوری است که همچنان دارای مزایای پیش بینی نشده است، به ویژه از نظر گسترش دانش ما احساسات مردم در رابطه با کاشت ایمپلنت. بله بیشتر افراد ترس عجیبی اغز این عمل دارند.

ترس افراد از ترمیم جای خالی دندان

یکی از موارد اخیر پدیده عجیب تریپوفوبیا است که تقریباً به عنوان "ترس از آمپول" توصیف می شود. اما همانطور که این پدیده را درک کردیم، به راحتی می توان ارتباط بین آن و واکنش شدید افراد به مشکلات لبخندهای آرایشی مانند از دست دادن دندان ها را مشاهده کرد.

درک تریپوفوبیا

با واکنش های مشتری ها و بررسی اولین افکاری که به ذهن مردم خطور کرده است، به ما این امکان را داده است که از ناخودآگاه جمعی آزادانه نمونه بگیریم و با ارزیابی هر کس که می بیند، اساساً می توانیم ببینیم که ترس از عمل در برخی مشتری ها وجود دارد. به هر حال خیال شما راحت داروی بی حسی که در فک تزریق می شود، از ایجاد کوچک ترین درد ها نیز جلوگیری می کند.

با پرس و جوهایی که از دوستان و آشنایان کرده ایم، کلینیک دندانپزشکی دکتر سریتا، با متخخصان خبره فعالیت می کند و در فضایی گرم و دوستانه مشکلات دندانی مانند ایمپلنت دندان های از دسته رفته را انجام می دهند. در شرایط کرونایی فعلی، با قابلیت رزرو  نوبت آنلاین و استفاده از اپلیکیشن دکتر سریتا به آدرس http://panel.drserita.com/ می توانید به راحتی مشاوره رایگان دریافت و جهت ملاقات دندانپزشک نوبت بگیرید.





:: برچسب‌ها: دندان , کاشت دندان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: